Bestelinformatie

Welke bezorgmethodes kan ik kiezen?

Nederland
  • DHL Standaard: Bezorging op dinsdag tot en met zaterdag overdag
  • DHL Avond | Bezorging op dinsdag tot en met vrijdag tussen 18:00 en 21:00
  • DHL Parcelshop | Afhalen bij de dichtstbijzijnde open Parcelshop 

België
  • Bpost Standaard | Op werkdagen overdag




Wat is click & collect?

Je kunt je bestelling gratis afhalen bij een RealFlavors verkooppunt. Momenteel is er nog maar 1 afhaalpunt: VitaCora in Zaltbommel. Je ontvangt een mail wanneer de bestelling af te halen is bij het geselecteerde RealFlavors verkooppunt. De levertijd is enkele werkdagen.


Wat kost bezorging?

Bezorging is gratis vanaf een bestelwaarde van 49 euro. Anders kost bezorging binnen Nederland 4,99 en in België 5,99.


Hoe kan ik betalen?




Wanneer ontvang ik de bestelling?

Op werkdagen voor 13:00 besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag verstuurd. Meestal zal de bestelling dan volgende dag bezorgd worden. Door fouten of drukte bij DHL kan het echter voorkomen dat een pakketje vertraging oploopt.

Wanneer ontvang ik de tracking link?

Als de bestelling binnen is gekomen bij het distributiecentrum van DHL ontvang je een tracking link. Dit zal meestal in de avond tussen 18:00 en 20:00 zijn.


Kan ik de bezorgdatum veranderen?

Ja, zeker. Je kunt de bezorgdatum en bezorgmethode veranderen via de trackinglink van DHL. Je kunt je bestelling dan bijvoorbeeld afhalen bij een afhaalpunt of de volgende dag laten bezorgen.


Wat als ik niet thuis ben?

Dan probeert DHL de bestelling bij de buren af te leveren. Weet je van te voren dat je niet thuis bent? Help de DHL chauffeur en verander de bezorgdatum via de tracking link die je van DHL ontvangt.


Hoe wordt de bestelling verpakt?

Als opvulmateriaal gebruiken we bio-afbreekbare schuimpjes en gerecycled papier. De dozen zijn zoveel mogelijk gemaakt van duurzaam hout of gerecycled papier, ook hergebruiken we veel dozen. Als plakband gebruiken we plakband van gerecycled plastic.


Kan ik een bestelling retourneren?

Je hebt een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst, binnen deze tijd mag je producten welke niet aan je wens voldoen of verkeerd zijn besteld zonder reden retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug min 4,99 voor de retourkosten. Food producten mogen niet geopend zijn. Na het melden heb je 14 dagen de tijd om het product naar ons te sturen. Neem om te retourneren contact met ons op, dan kunnen we ook gelijk in overleg bespreken wat de beste oplossing is. Vanwege de negatieve impact van retouren op milieu en klimaat streven wij naar zo weinig mogelijk retouren.


Wat is de tevredenheidsgarantie?

Wij streven naar 100% tevredenheid! Ben je niet tevreden over een product, laat het ons dan weten. Niet goed is geld terug.


Bij welk bedrijf bestel ik?

RealFlavors
Valeton 4J, 5301LW Zaltbommel, Nederland
KvK: 56134967
BTW: NL228906143B01
Bank: NL02RABO0172014387 t.n.v. RealFlavors
Certificatie: NL-BIO-01 / WebwinkelKeur




Vragen?

 klantenservice@realflavors.nl   +31 (0)85-9022924   contactpagina